Legyen naprakész otthona berendezésével kapcsolatban. Iratkozzon fel és értesüljön elsőként akcióinkról és új termékeinkről!
Visszaküldés és visszatérítés
A Fogyasztóvédelem szabályzatának értelmében Önnek joga van visszavonni a rendelését a termék kézbesítésétől számított 14 napon belül. Ebben az esetben, a termék teljes árát, azaz a teljes kifizetett összeget visszakapja.
A rendelés visszavonásához kérjük, értesítse ügyfélszolgálatunkat írásban, e-mailben vagy a weboldalunkon elérhető visszaküldési űrlap kitöltésével. Ezt követően megszervezzük a termék visszagyűjtését, mely során kérjük, hogy a terméket eredeti, sértetlen csomagolásában és minden tartozékával együtt juttassa vissza hozzánk. Felhívjuk figyelmét, hogy Ön felelős a termék épségének megőrzéséért, amíg az Ön tulajdonában van. Ha a termék sérült, szennyezett vagy hiányos, mert a visszaküldési időszak alatt normál használatban volt, Ön felelős az értékcsökkenésért, és ezért nem áll módunkban visszavenni a terméket.
Amennyiben hibás, sérült vagy nem megfelelő terméket kapott, kérjük, értesítse ügyfélszolgálatunkat a lehető leghamarabb. Kérjük, ne küldje vissza a terméket azonnal, várja meg visszajelzésünket, amelyben megoldási javaslatot kínálunk, például javítást, cserét vagy a teljes vételár visszatérítését. Ha a teljes visszatérítés mellett döntünk, a termék vételárát visszatérítjük, azonban a visszaküldés során felmerülő szállítási és egyéb költségek Önt terhelhetik.
A szerződéstől való elállás joga nem vonatkozik azokra a termékekre, amelyeket egészségvédelmi vagy higiéniai okokból nem lehet visszaküldeni, illetve azokra a termékekre, amelyek védőfóliája vagy címkéje megsérült. A 14 napos visszaküldési időszak alatt értesítenie kell minket, hogy vissza kívánja küldeni a terméket. Az áru visszaküldésének módja és értéke a konkrét terméktől függ. Amint rögzítjük visszaküldési kérelmét, elküldjük Önnek a további információkat.
Az árut úgy kell becsomagolni, hogy a visszaúton ne sérüljön meg, lehetőleg az eredeti csomagolásba.