Reklamációs űrlap

A reklamált árut semmilyen esetben ne küldje vissza, a reklamált árut futárral vesszük fel.

Webshop reklamációs feltételei

  1. Reklamálni csak az eladónál vásárolt és a fogyasztó tulajdonában lévő árut lehet.
  2. A jótállási idő a termék átvételének napján kezdődik a szállítótól vagy az eladótól, ha a vevő személyesen veszi át az árut.
  3. A vevő köteles haladéktalanul reklamálni az eladónál, amint észleli a hibát.
  4. A hibás teljesítésért való felelősség nem vonatkozik a következő esetekben: a. a vevő által okozott mechanikai sérülés esetén, b. a termék helytelen kezelése esetén, eltérően a használati útmutatóban foglaltaktól, c. a termék nem megfelelő körülmények közötti használata esetén, d. a termék gondozásának és karbantartásának elhanyagolása esetén, e. a termék túlterheléséből adódó sérülések esetén, f. a dokumentációban, általános elvekben, műszaki normákban vagy biztonsági előírásokban foglaltak megsértése esetén.
  5. A hibás teljesítésért való felelősség nem vonatkozik a természeti katasztrófa által okozott károkra.
  6. A hibás teljesítésért való felelősség nem vonatkozik a termék (vagy annak részei) rendes kopására sem. A hiba természetéből adódóan a minimális tartóssági idő vagy lejárati idő, amely rövidebb lehet.
  7. A reklamált árut semmilyen esetben ne küldje vissza, töltse ki az alábbi reklamációs űrlapot és küldje el nekünk. A reklamáció feldolgozása után ingyen biztosítunk futárt az áru felvételére. Az árut megfelelően kell csomagolni, hogy a szállítás során ne sérüljön meg.
  8. Az eladó igazolja a reklamáció átvételét és igazolást ad a vevőnek a reklamáció benyújtásáról. A reklamáció benyújtásának napja az eladónak történő kézbesítés napja.
  9. Az eladó köteles azonnal, bonyolult esetekben 3 napon belül meghatározni a reklamáció kezelésének módját. Indokolt esetekben legkésőbb 30 napon belül. A reklamáció kezelésének meghatározása után az eladó azonnal intézkedik. A reklamáció kezelése azonban nem haladhatja meg a 30 napot. A 30 napos határidő lejárta után a vevő jogosult elállni a szerződéstől, és visszakapja a teljes árat, vagy jogosult az áru cseréjére.
  10. A vevő jogai a reklamáció benyújtásakor: a. ha a hiba kijavítható, a vevő jogosult annak díjmentes, időben történő kijavítására, b. a vevő kérheti a termék cseréjét, ha a hiba kijavítható, vagy ha a hiba csak egy részt érint, c. az eladó a hiba kijavítása helyett cserélheti a hibás terméket, ha ez nem okoz jelentős nehézséget a vevőnek, d. ha a hiba nem javítható és akadályozza a termék rendes használatát, a vevő jogosult a termék cseréjére vagy a szerződéstől való elállásra.
  11. A reklamáció lezártnak tekinthető, ha a reklamált terméket átadják, kicserélik vagy visszatérítik az árát, írásbeli felhívást adnak a teljesítés átvételére vagy indokolt elutasítással zárul.
  12. A fogyasztót tájékoztatják a reklamáció eredményéről a törvényes határidőn belül.
  13. Az áru sértetlenségét ellenőrizni kell az átvételkor, mivel a szállítás során megsérülhet.
  14. Ezek a reklamációs feltételek elválaszthatatlan részét képezik az általános szerződési feltételeknek, és az eladó fenntartja a jogot, hogy bármikor módosítsa őket előzetes értesítés nélkül.

Reklamációs űrlap

Ha cserealkatrészt vagy hiányzó alkatrészt szeretne rendelni, kérjük, töltse ki ezt a reklamációs űrlapot.


    Ingyenes szállítás
    Ingyenes szállítás

    Ingyenes szállítás 30 000 Ft feletti rendelés esetén. Szállítási idő akár 1-3 munkanap.

    Minőségi termékek
    Minőségi termékek

    Stílusos és minőségi bútorok mindennapi használatra megfizethető áron.

    Nagy raktárkészlet
    Nagy raktárkészlet

    Állandóan frissített raktárkészletünknek köszönhetően, akár azonnali rendelési igényeknek is eleget tudunk tenni.

    hírlevél

    Fedezze fel a legújabb trendeket

    Legyen naprakész otthona berendezésével kapcsolatban. Iratkozzon fel és értesüljön elsőként akcióinkról és új termékeinkről!

    Fedezze fel a legújabb trendeket
    Copyright © 2024 Klubfotel | All Rights Reserved
    WADO
    Klubfotel
    +36 20 550 8452