Legyen naprakész otthona berendezésével kapcsolatban. Iratkozzon fel és értesüljön elsőként akcióinkról és új termékeinkről!
Reklamációs űrlap
A reklamált árut semmilyen esetben ne küldje vissza, a reklamált árut futárral vesszük fel.
Webshop reklamációs feltételei
- Reklamálni csak az eladónál vásárolt és a fogyasztó tulajdonában lévő árut lehet.
- A jótállási idő a termék átvételének napján kezdődik a szállítótól vagy az eladótól, ha a vevő személyesen veszi át az árut.
- A vevő köteles haladéktalanul reklamálni az eladónál, amint észleli a hibát.
- A hibás teljesítésért való felelősség nem vonatkozik a következő esetekben: a. a vevő által okozott mechanikai sérülés esetén, b. a termék helytelen kezelése esetén, eltérően a használati útmutatóban foglaltaktól, c. a termék nem megfelelő körülmények közötti használata esetén, d. a termék gondozásának és karbantartásának elhanyagolása esetén, e. a termék túlterheléséből adódó sérülések esetén, f. a dokumentációban, általános elvekben, műszaki normákban vagy biztonsági előírásokban foglaltak megsértése esetén.
- A hibás teljesítésért való felelősség nem vonatkozik a természeti katasztrófa által okozott károkra.
- A hibás teljesítésért való felelősség nem vonatkozik a termék (vagy annak részei) rendes kopására sem. A hiba természetéből adódóan a minimális tartóssági idő vagy lejárati idő, amely rövidebb lehet.
- A reklamált árut semmilyen esetben ne küldje vissza, töltse ki az alábbi reklamációs űrlapot és küldje el nekünk. A reklamáció feldolgozása után ingyen biztosítunk futárt az áru felvételére. Az árut megfelelően kell csomagolni, hogy a szállítás során ne sérüljön meg.
- Az eladó igazolja a reklamáció átvételét és igazolást ad a vevőnek a reklamáció benyújtásáról. A reklamáció benyújtásának napja az eladónak történő kézbesítés napja.
- Az eladó köteles azonnal, bonyolult esetekben 3 napon belül meghatározni a reklamáció kezelésének módját. Indokolt esetekben legkésőbb 30 napon belül. A reklamáció kezelésének meghatározása után az eladó azonnal intézkedik. A reklamáció kezelése azonban nem haladhatja meg a 30 napot. A 30 napos határidő lejárta után a vevő jogosult elállni a szerződéstől, és visszakapja a teljes árat, vagy jogosult az áru cseréjére.
- A vevő jogai a reklamáció benyújtásakor: a. ha a hiba kijavítható, a vevő jogosult annak díjmentes, időben történő kijavítására, b. a vevő kérheti a termék cseréjét, ha a hiba kijavítható, vagy ha a hiba csak egy részt érint, c. az eladó a hiba kijavítása helyett cserélheti a hibás terméket, ha ez nem okoz jelentős nehézséget a vevőnek, d. ha a hiba nem javítható és akadályozza a termék rendes használatát, a vevő jogosult a termék cseréjére vagy a szerződéstől való elállásra.
- A reklamáció lezártnak tekinthető, ha a reklamált terméket átadják, kicserélik vagy visszatérítik az árát, írásbeli felhívást adnak a teljesítés átvételére vagy indokolt elutasítással zárul.
- A fogyasztót tájékoztatják a reklamáció eredményéről a törvényes határidőn belül.
- Az áru sértetlenségét ellenőrizni kell az átvételkor, mivel a szállítás során megsérülhet.
- Ezek a reklamációs feltételek elválaszthatatlan részét képezik az általános szerződési feltételeknek, és az eladó fenntartja a jogot, hogy bármikor módosítsa őket előzetes értesítés nélkül.
Reklamációs űrlap
Ha cserealkatrészt vagy hiányzó alkatrészt szeretne rendelni, kérjük, töltse ki ezt a reklamációs űrlapot.