Legyen naprakész otthona berendezésével kapcsolatban. Iratkozzon fel és értesüljön elsőként akcióinkról és új termékeinkről!
Visszaküldés és visszatérítés
1. Elállási jog (14 nap)
Fogyasztóként jogosult indoklás nélkül elállni a vásárlástól 14 napon belül a termék kézbesítésétől számítva. Ebben az esetben a teljes vételárat (és a standard kiszállítás díját – ha az egész rendelést visszaküldi) visszatérítjük.
2. Elállás módja
Írásban (e-mail, weboldali visszaküldési űrlap) kell jelezni az elállási szándékot. Visszaigazolásunk után lehet visszaküldeni a terméket.
3. Visszaküldés és költsége
A termék visszaküldésének teljes költsége a vásárlót terheli. Két visszaküldési lehetőséget kínálunk:
-
Ön viszi el a terméket futárpontra vagy postára.
-
Mi küldünk futárt a csomagért – ez az opció kényelmesebb és általában kedvezőbb díjjal elérhető, mint a standard postai feladás. Minden esetben a díjat az Ön felhasználó terhére számoljuk fel.
A terméket kérjük, alaposan becsomagolva, lehetőleg eredeti dobozban küldje vissza. Sérülés vagy hiány esetén fenntartjuk az értékcsökkenés levonásának jogát, illetve súlyos hiányosság esetén a visszavételt elutasíthatjuk!
4. Hibás vagy sérült termékek
Hibás, sérült, vagy nem megfelelő termék esetén ne küldje vissza azonnal, hanem lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal. Kínálunk javítást, cserét vagy visszatérítést. Ebben az esetben a szállítási költséget jellemzően társaságunk viseli, kivéve ha a hiba nem rendeltetésszerű használatból ered.
5. Kivétel az elállási jog alól
Nem gyakorolható az elállási jog a következő termékeknél:
-
Higiéniai/egészségvédelmi okból visszaküldhetetlen termékek (pl. matracvédő, párna) felbontás után.
-
Megnyitott védőfóliával vagy sérült címkével rendelkező termékek.
6. Visszatérítés menete
A visszaérkezés vagy feladási igazolás beérkezésétől számított 14 napon belül térítjük vissza az összegeket ugyanerre a fizetési módra (pl. bankkártyára), és visszatérítjük a standard szállítás díját (ha az egész rendelés visszakerül).