Reklamációs űrlap

Reklamáció kizárólag az eladótól vásárolt, és a fogyasztó tulajdonában lévő áruk esetében nyújtható be. A vevő köteles az észlelt hibát haladéktalanul jelenteni az eladónál.

Reklamációs eljárás:

A reklamáció benyújtásához kérjük, töltse ki a lent található reklamációs űrlapot. Felhívjuk figyelmét, hogy hiányos adatok esetén nem tudjuk a reklamációt feldolgozni. A reklamáció benyújtása során kérjük, részletesen írja le az észlelt hibát, és mellékeljen fényképeket, amelyek egyértelműen dokumentálják a károsodást.

A vásárló köteles a hibát haladéktalanul, annak felfedezése után bejelenteni.
A hibás teljesítésért való felelősség nem vonatkozik az alábbi esetekre:

  • Mechanikai sérülések, amelyeket a vásárló okozott.
  • Helytelen használat, amely eltér a használati utasítástól.
  • Nem megfelelő környezeti feltételek melletti használat.
  • A termék karbantartásának elhanyagolása.
  • Túlterhelésből adódó károsodás.
  • Biztonsági előírások, műszaki normák megsértése.
  • A természeti katasztrófák által okozott károkra.
  • A rendes kopásból eredő hibák szintén kizártak a hibás teljesítésért való felelősség alól.

A bejelentést követően (amennyiben szükséges) gondoskodunk a hibás termék ingyenes felvételéről futárszolgálat segítségével. Felhívjuk figyelmét, hogy a reklamált árut semmilyen esetben ne küldje vissza önállóan, minden esetben a mi futárszolgálatunk veszi át a terméket (reklamáció esetén ez ingyenes).

A reklamált terméket megfelelően kell becsomagolni, hogy a szállítás során ne sérüljön meg. Az eladó igazolja a reklamáció átvételét, és visszaigazolást küld a vevőnek a reklamáció benyújtásáról. A reklamáció benyújtásának dátuma az a nap, amikor a reklamáció az eladóhoz beérkezik.

Reklamáció kezelése: A reklamációkat igyekszünk a lehető leghamarabb megoldani, de kérjük vegye figyelembe, hogy indokolt esetben a teljes reklamációs folyamat legfeljebb 30 napot vehet igénybe. Amennyiben a 30 napos határidő lejár, és a reklamáció nem kerül lezárásra, a vevő jogosult a szerződéstől elállni és a teljes vételár visszatérítésére, vagy a termék cseréjére.

Reklamációk elbírálása:

  • Kijavítható hibák esetén: A vevő jogosult a hiba díjmentes, időben történő kijavítására vagy a termék cseréjére.
  • Nem javítható hibák esetén: Amennyiben a hiba nem javítható, és az akadályozza a termék rendeltetésszerű használatát, a vevő jogosult a termék cseréjére vagy a szerződéstől való elállásra.

A reklamáció lezártnak tekinthető, ha a reklamált terméket átadják, kicserélik vagy visszatérítik az árát, írásbeli felhívást adnak a teljesítés átvételére vagy indokolt elutasítással zárul. A fogyasztót tájékoztatják a reklamáció eredményéről a törvényes határidőn belül.

Az áru sértetlenségét ellenőrizni kell az átvételkor, mivel a szállítás során megsérülhet. Ezek a reklamációs feltételek elválaszthatatlan részét képezik az általános szerződési feltételeknek, és az eladó fenntartja a jogot, hogy bármikor módosítsa őket előzetes értesítés nélkül.

 

Reklamációs űrlap

Kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot, ha a megvásárolt termékkel kapcsolatban reklamációt szeretne benyújtani. Amennyiben cserealkatrészre vagy hiányzó alkatrészre van szüksége, szintén ezt az űrlapot használja kérésének jelzésére.


    Ingyenes szállítás
    Ingyenes szállítás

    Ingyenes szállítás 40 000 Ft feletti rendelés esetén. Szállítási idő akár 1-3 munkanap.

    Minőségi termékek
    Minőségi termékek

    Stílusos és minőségi bútorok mindennapi használatra megfizethető áron.

    Nagy raktárkészlet
    Nagy raktárkészlet

    Állandóan frissített raktárkészletünknek köszönhetően, akár azonnali rendelési igényeknek is eleget tudunk tenni.

    hírlevél

    Fedezze fel a legújabb trendeket

    Legyen naprakész otthona berendezésével kapcsolatban. Iratkozzon fel és értesüljön elsőként akcióinkról és új termékeinkről!

    Fedezze fel a legújabb trendeket
    Copyright © 2025 Klubfotel | All Rights Reserved
    WADO
    Klubfotel
    +36 20 550 8452